Avatar billede lassegj Nybegynder
03. november 2007 - 10:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Perspektiv Bredbånd

Hej

To spørgsmål omkring Perspektiv Bredbånd som sælger 20mbit bredbånd for 299,- om måneden. Det er det tidligere CPH Metronet.

- Er der nogle der har erfaringer med dem, og ved om de leverer de 20 mbit som de siger?

- Jeg har en stanard Linksys tråsløs router. Kan jeg udnytte 20mbit med den?

Hilsen

Grosen
Avatar billede darrich Novice
06. november 2007 - 12:56 #1
- Ja, det er det.

- det gør de. Dog kan du ligge så langt fra centralen, at de ikke kan levere det rent teknisk. Bor du centralt burde det ikke være et problem. Vil dog altid anbefale man måler forbindelsen ligegyldig udbyder, da man så kan klage hvis de ikke leverer varen - f.eks. med værktøj du kan hente fra it og telestyrelsen.
http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024080

- Der findes mange linksys routere, så det afhænger af hvad model, men de fleste nyere kan sagtens da det kører 54 Mbit på LAN.
Din model finder du sikker på denne side, hvor du så kan tjekke hastigheden
http://www-dk.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C1&childpagename=DK%2FLayout&cid=1136592135586&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=3558636109L03
Avatar billede lassegj Nybegynder
06. november 2007 - 17:39 #2
Tak!