Avatar billede dk_akj Nybegynder
31. oktober 2007 - 19:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af LCD,

Hej,

Jeg skal inden weekenden bruge et LCD tv/ stor monitor til et projekt.

Str 32"
Budget siger 5-7K.
Den skal bruges til at vise nogle HTML sider og lidt billeder (Infoskærm), I rummet den skal hænge er der alm kontorbelysning.

En skærm fra el-giganten eller Bilka er helt fint, så kan jeg selv hente den og skal ikke gamble med post-dk.

eks: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000O_3xb8Ng?ProductID=P27D4QFHTi8AAAET8EtfZouS&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAEOqw803xiY

eller http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000O_3xb8Ng?ProductID=v0DD4QFHPvcAAAESXIhFR.Ey&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAEOqw803xiY&Selected=Specifications#t_category_tabcontent

Hvad kan I anbefale ?

//akj
Avatar billede kfz Nybegynder
31. oktober 2007 - 21:03 #1
jeg ville helt klart vælge philips, på specifikationerne er den generelt bedre over hele linjen, dog er det bedst at bedømme fjernsyn ved at se billedkvaliteten i virkeligheden, da dette ikke nødvendigvis hænger sammen med specifikationerne.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
06. november 2007 - 14:58 #2
Philips var udsolgt så det blev en Hitachi L32A01 istedet. Det er blevet ganske godt.

Et svar ?

//akj
Avatar billede kfz Nybegynder
09. november 2007 - 10:57 #3
jamen det får du her, håber du bliver glad for dit køb.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
09. november 2007 - 11:11 #4
Tak, projektet er blevet rigtigt godt.

//akj