Avatar billede elisen Nybegynder
28. oktober 2007 - 14:26 Der er 15 kommentarer

Fra stationær til bærbar

Hey--
Jeg har en bærbar og en stationær, men er træt af den store skærm på skrivebordet.. kan man sætte sin stationære til sin bærbar, så det er den der vises på den bærbare skærm..

Et andet spørgsmål:
Jeg ved man kan få Windows på en apple-.. kan man så også få apple system på en windows com?
28. oktober 2007 - 15:27 #1
Nej...

Men DameWare ell. lign kan du 'fjernstyre' den stationære igennem den bærbare... men det er nok ikke det du mener ???
Avatar billede elisen Nybegynder
28. oktober 2007 - 15:41 #2
Jeg mener at jeg ikke bruger mine stationære så meget.. så vil gerne have skærmen væk, men vil stadig godt beholde kassen med indhold ;).. om jeg så, når jeg engang i mellem skal bruge min stationære, kan stille min bærbar over hvor skærmen stod og få den bærbar til at virke som skærm for den stationære?
28. oktober 2007 - 16:23 #3
Altså kun bruge SKÆRMEN i/på den bærbare til at vise billedet direkte fra den stationære = NEJ...
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
28. oktober 2007 - 17:44 #4
Hvis den stationære kører XP pro kan man bruge Fjernskrivebord til at styre og få adgang til resourcerne på den stationære, og evt. kopiere. ;)
28. oktober 2007 - 19:33 #5
... så skal den bærbare jo alligevel være igang ! Som vist ikke er meningen ???
Avatar billede elisen Nybegynder
28. oktober 2007 - 21:14 #6
altså, det jeg gerne vil er at slippe for at have en stor skærm stående, da jeg kun sjældent bruger min stationære.. som om jeg kan åbne min stationære og se den på den bærbare skærm
Avatar billede krusnof Nybegynder
28. oktober 2007 - 21:17 #7
Min ven har lige installeret OSX på sin PC, så det kan lade sig gøre. Hvordan ved jeg faktisk ikke lige...
28. oktober 2007 - 21:31 #8
... så vidt JEG forstår spm. som vil du gerne bruge SKÆRMEN på den BÆRBARE til at vise signalet fra den STATIONÆRE uden af iøvrigt have BÆRBAREN igang...
Som om det var en 'løs' skærm ?

Eller hyr ?
Avatar billede elisen Nybegynder
29. oktober 2007 - 13:33 #9
det gør ligemeget om bærbaren er i gang eller ej.. bedst vidst den ikke er.. men det jeg vil er som sagt bare at slippe for den store skrammelskræm fra min stadtionære, men stadig kunne bruge den.. vha skærmen fra min bærbar
Avatar billede elisen Nybegynder
05. november 2007 - 18:04 #10
Ingen der ved om det kan lade sig gøre?
Avatar billede ladyhawke Novice
05. november 2007 - 18:34 #11
du kan gøre det hvis din bærbare har en indgang til skærm-input (ikke udgang, som bruges til at tilføje en ekstra skærm eller projekter til den bærbare). Det er der altså ikke ret mange der har...
Hvorfor anskaffer du ikke en billig fladskærm til skrivebordet i stedet, den kan begge dine maskiner benytte og den fylder ikke voldsomt.
Avatar billede elisen Nybegynder
06. november 2007 - 11:02 #12
hvordan ved jeg om min bærbar har skærm-input?
Avatar billede ladyhawke Novice
06. november 2007 - 11:30 #13
se på den! har du andre stik der passer til en skærm en det ene som du kan bruge til ekstern skærm, det er ikke særlig sansynligt at du har det.... Du kan bare se alle dine stik igennem bag på pc'en (eller hvor dine stik nu sidder. Du har vel også en brugervejledning hvod der står hvilke stik den har, hvis du ikke selv kan se dig ud af det...
Avatar billede elisen Nybegynder
07. november 2007 - 21:14 #14
min model er: Asus F5VLseries.. Har ik forstand på det :S
29. januar 2008 - 10:54 #15
(Hvad endte denne tråd med?)