Avatar billede carina1963 Nybegynder
27. oktober 2007 - 10:15 Der er 2 kommentarer

Server Error in Application.

Jeg kan ikke komme ind på en site, da den skriver følgende :

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>

Det er kun når jeg prøver at komme ind på meetyourmessenger den skriver det, alt andet kan jeg komme ind på.. Det er sket en gang før, men der kom den igen, hvad kan der være galt ??

Tror ikke det er min server det er galt med, når jeg kan komme på alt andet.

Hilsen Carina
Avatar billede keysersoze Guru
27. oktober 2007 - 10:37 #1
Jeg ved ikke helt om det er mig der ikke forstår dit spm til punkt og prikke eller om du bare har lidt rod i begreberne, men; hvis ikke det er din egen side så har du næppe nogen form for server og så kan der heller ikke være noget galt med den - at bedømme ud fra den fejlmeddelelse du får så skyldes det bare en fejl på den hjemmeside du besøger og derfor ikke noget du kan gøre noget ved (andet end at vente på, at de, der ejer hjemmesiden får fejlen rettet og trøste dig med at formentlig alle oplever det samme som dig)
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2007 - 11:00 #2
lukketid?