Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2007 - 15:43 Der er 4 kommentarer

windows mail problem

Hej jeg har prøvet og konfig. en mailforbindelse på min
bærbare med vista basic. Et eller andet er gået skævt for
selvom jeg bliver ved med og indtaste brugernavn og adgangskode,
kommer den konstant frem og beder om det. Jeg har en stationær pc
som er hoved pc med xp.Den fungerer godt nok med outlook som den bruger. Ikke outlook express glemte jeg og sige.
Jeg har sat indgående mail server til pop3.mail.dk og udgående server til smtp.mail.dk da jeg har tdc.
Håber det er korrekt.
Håber i kan hjælpe.

Mvh  Gladi.
Avatar billede nbj1 Praktikant
24. oktober 2007 - 15:59 #1
du skal bruge din private ip til din pop3 på din mailserver eller dit domæne navn hvis du sådan et.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2007 - 20:52 #2
Private ip? Mener du min ip adresse og
ikke skrive pop3.mail.dk?

Gladi.
Avatar billede nbj1 Praktikant
24. oktober 2007 - 21:48 #3
nej tror jeg misforstod dit spørgsmål, hvis du bruger tdc som mailserver skal du bare bruge det samme som du har på din xp
Avatar billede nbj1 Praktikant
06. marts 2010 - 08:31 #4
luk