Avatar billede fauer Nybegynder
23. oktober 2007 - 14:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke ændre i mine konto Instillinger?

Jeg vil gerne have mail når der er svar på spørgsmål jeg deltager i.

Mvh fauer
Avatar billede fauer Nybegynder
23. oktober 2007 - 15:32 #1
Jeg har fået det til at virke nu, ved ikke rigtig hvad der gik galt... sorry!

Mvh fauer
Avatar billede fromsej Praktikant
23. oktober 2007 - 17:49 #2
Det skal du ikke være, ekspertens mailsystem er, bum bum, hvad skal man sige "anderledes". :-D

Seiøst, det oplever mange af os, pludselig går der dage hvor intet sker, så kommer der til gengæld bunker af mails på en gang.
Avatar billede fauer Nybegynder
24. oktober 2007 - 11:15 #3
OK så var det ikke mig der var helt tosset... :oD

Tak for du fortalte mig det :o)

mvh fauer