Avatar billede peter_g_j Nybegynder
20. oktober 2007 - 18:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3 mobilt bredbånd

Emnet har været oppe før - men det er efter hånden et stykke tid siden, og det går jo sikkert stærkt på det område, lige som så mange andre steder.

Jeg står over for at skulle flytte, og jeg skal have mig en internetforbindelse til min lejlighed. Jeg overvejer en mobil bredbåndsforbindelse fra 3, men spørgsmålet er, opleves der stadig problemer med stabiliteten, eller er det blevet bedre?

Det jeg primært skal bruge det til, er at surfe på net, sende mails og msn.

Alternativt, er der andre løsninger der kunne være bedre? Nogen der har erfaring med andre udbyderes mobile bredbånd?

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede leif Seniormester
20. oktober 2007 - 18:29 #1
Hvis du kun skal de ting som du nævner der, så bør det ikke være noget problem, men du skal IKKE forvente at kunne spille fx. WOW på forbindelsen.
Avatar billede leif Seniormester
20. oktober 2007 - 18:30 #2
Det er foruden gældende for alle Mobil løsninger.
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
20. oktober 2007 - 18:42 #3
Jeg spiller aldrig over nettet, så det bliver ikke et problem.

Hvad med skype? Er forbindelsen stabil nok til telefonopkald, evt med webcam?
Avatar billede leif Seniormester
20. oktober 2007 - 23:40 #4
Skal jeg være ærlig at sige at det har jeg ikke testet. Da jeg testede det sidst var det ikke et behov den eventuelle bruger havde
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
30. oktober 2007 - 15:49 #5
Hvis ikke der er andre der har noget at sige, så må du hellere smide et svar, leif.
Avatar billede leif Seniormester
30. oktober 2007 - 16:05 #6
Så vil jeg da smide et svar, men vil da også høre hvad du endte med
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
31. oktober 2007 - 08:27 #7
Jeg har endnu ikke besluttet mig endeligt, men jeg tror det ender med en almindelig bredbåndsforbindelse - det er trods alt stadig noget billigere.

Jeg har hørt et eksempel på en togtur fra et sted i Jylland til Kbh. Her blev forbindelsen kun afbrudt 2 gange. Med andre ord, det er ikke helt håbløst.