Avatar billede roflpopz Nybegynder
19. oktober 2007 - 13:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Klon af skærm igen igen.

Hej folkens.

En kammerat af mine har lige fået et kabel til tv'et så han burde kunne klone sin skærm til tvet. Men den vil slet ikke vise nogen ekstra skærm i Egenskaber - Indstiilinger.

Hvordan fikser jeg dette problem?

Mvh Roflpopz.
Avatar billede nva Praktikant
19. oktober 2007 - 14:01 #1
Tyder på at hans grafikkort ikke understøtter det. Prøv at opdatere driveren.
Avatar billede roflpopz Nybegynder
20. oktober 2007 - 14:01 #2
Det tænkte jeg også på, men jeg kan ikke finde navnet på hans graffikkort nogen steder. Det står ikke under enhedshåndtering.
Avatar billede nva Praktikant
20. oktober 2007 - 14:05 #3
Hent SIW, det kan fortælle dig alt om hvad din pc indeholder http://www.gtopala.com/siw-download.html
Avatar billede roflpopz Nybegynder
22. oktober 2007 - 19:49 #4
Jeg har hentet SIW men den vil ikke fortælle hvad hans grafikkort hedder øhm?
Avatar billede roflpopz Nybegynder
06. november 2007 - 20:16 #5
Lige meget, jeg formaterer bare hans computer og ser hvad der sker.