Avatar billede andersdahl1 Nybegynder
16. oktober 2007 - 09:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl "Forsinket skrivning mislykkedes" ved overførsel fra C-drev

Jeg får denne fejl når jeg vil overfører filer (alle slags) fra min harddisk (c-drev) til min eksterne harddisk. Fejlmeddelelsen kommer og pc fryser. Jeg har afprøvet den eksterne harddisk på en pc i huset og her fungerer den uden problemr. For at afhjælpe problemet har jeg geninstalleret Win XP og alt andet uden at det dog har hjulpet. Det skal siges at jeg har haft den eksterne HP hardisk i 1 år og fejlen er først dukket op inden for de sidste 3 uger.
Hvad gør jeg ??? Er det min interne harddisk der gør vrøvl er det et kabel eller hvad. HJÆLP.
Avatar billede hcma Novice
16. oktober 2007 - 10:58 #1
prøv lige at checke din interne harddisk for fejl:
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no46
Avatar billede hcma Novice
16. oktober 2007 - 10:58 #2
er der gule/røde afvarselstegn i enhedshåndteringen ?
Avatar billede andersdahl1 Nybegynder
17. oktober 2007 - 12:44 #3
Tak for svaret - pc´en har nu gennemgået 5 trins gennemgangen af chkdsk og resultatet var at enheden fungerer fint. Men alligevel har det tilsyneladende afhjulpet problemt. Jeg har ihvertfald nu overført 10GB til eksterne harddisk uden problemer.
Det må jo have hjulpet bare at gennemfører dette punkt.Underligt. Tak for hjælpen.
Avatar billede hcma Novice
17. oktober 2007 - 12:54 #4
hvorfor tog du så selv pointene ????
Avatar billede hcma Novice
17. oktober 2007 - 13:01 #5
kan se at du er undskyldt :o))
Velkommen til Eksperten.dk
du bør læse denne side om eksperten.dk
http://expfaq.dk/
og særligt dette:  http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

i dette tilfælde bør du oprette et nyt spørgsmål med titlen:  point til hcma

du skal også lige være opmærksom på at oprette dine eventuelle spørgsmål i den rigtige kategori.  Her burde du nok have oprettet spørgsmålet i kategorien WindowsXP eller Hardware  ;o)
Avatar billede nielle Nybegynder
19. oktober 2007 - 21:44 #6
Skal vi ikke lige lægge et link i denne her ende? :^)

http://www.eksperten.dk/spm/801712