Avatar billede cmau Nybegynder
15. oktober 2007 - 20:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal vi vælge med disse krav?

Hej Eksperter

Jeg skal bruge nyt webhotel, da det jeg har nu driver mig til vanvid ved at være nede 1 time om ugen. Det ALT for tit.

Kravene:
Features
    * PHP 4.4/MySQL 5.0
    * Webmail/POP3/IMAP
    * Email-forwarding
    * Kontrolpanel
    * Sikker FTP (TLS)
    * URL-redirect
    * Minimum 10gb serverplads

Ubegrænset
    * Hjemmesider
    * Domæner
    * Sub-domæner
    * Email adresser
    * Databaser
    * Trafik

Prisen er næsten lige meget, vil gerne hører om nogen webhoteller som i har gode erfaringer med.
Avatar billede leif Seniormester
15. oktober 2007 - 20:45 #1
Det lyder som egen server, men det er ofte uden Fri Trafik

Men med egen/lejet server så er den eneste begræsning diskplads
Avatar billede cmau Nybegynder
15. oktober 2007 - 20:48 #2
Hmm. Det forbinder jeg med dyrt. I hvertfald i forhold til at det vi har nu går til ca. 600 kr pr. år. Men vil stadigvæk gerne give mere for det ikke går ned.

Da hver eneste nede minut er penge ud af vinduet.
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. oktober 2007 - 21:06 #3
Hvis du giver 600 kroner for det i dag, er det nok grunden til, at det går ned :)

Hvis penge er så vigtig, så er egen servere opsat i cluster eneste rigtige løsning med de krav eller hvis du vil slikke på krav som ubegrænset
    * Hjemmesider
    * Domæner
    * Sub-domæner
    * Email adresser
    * Databaser
    * Trafik

Der er ikke nogen seriøse og klippe stabile der tilbyder det til en pris der er til, at betale, hvis hvert min. der er nede koster penge.
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. oktober 2007 - 21:07 #4
Men køber du serverne i udlandet får du typisk 1-3 TB med i prisen, hvis du tager nogen større løsning er der faktisk ofte fri trafik til disse.
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. oktober 2007 - 23:16 #5
Enig med Leif og Bacardil. Måske egen server kunde være en løsning. Med egen server har du selv kontrol over serveren og ingen andre bruger dens "power". Jeg ved ikke om denne side kan hjælpe - www.hostindex.dk.
Avatar billede cmau Nybegynder
16. oktober 2007 - 09:08 #6
Tingene har ændret sig dramatisk siden i går. Vi nu blevet tilbudt virtuel server gratis hos samme selskab. Så det prøver vi og ser hvordan der går.

Hvis i tre vil smide et svar, som tak for vejledningen.
Avatar billede cmau Nybegynder
16. oktober 2007 - 09:11 #7
For at infomere jer, er det apache der plejer at gå ned. Så nu har vi mulighed for selv at genstarte og lave de ændringer vi har brug for.
Avatar billede it-dk Nybegynder
16. oktober 2007 - 09:37 #8
Jamen det kan være det er en god start.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. oktober 2007 - 12:10 #9
Lav et cronjob der genstarter apache på det tidspunkt det går ned og ellers geninst. apache på serveren :)