Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2007 - 10:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indtastet tekst forsvinder - session timeout?

Jeg oplever tit og ofte, at mit spørgsmål/kommentar ikke bliver gemt, hvis jeg har haft siden åben i længere tid. Jeg er stadig logget ind, hjemmesiden opdaterer blot uden at tilføje det, som jeg netop har skrevet.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. oktober 2007 - 11:11 #1
Det sker for de fleste, der kan ikke gøres noget ved det.
Gør det til en vane at skrive dine indlæg i Notesblok, når de er færdige kopierer du bare teksten ind i skrivefeltet, så er du ude over det.

(Spørgsmål om Eksperten er pr. kutyme gratis *S*)
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2007 - 11:21 #2
Ja, det undrede mig at jeg ikke umiddelbart kunne finde spørgsmål omhandlende det samme. Men jeg har sikkert ikke kigget godt nok efter :)

Selvfølgelig er der noget at gøre ved det. Jeg nægter at tro, at eksperten.dk ikke har ekspertisen til at rette problemet. Ergo må det skyldes dovenhed/ignorance, hvilket blot er endnu mere sørgeligt :(

Har eksperten.dk nogensinde udtalt sig om fejlen?
Avatar billede fromsej Praktikant
15. oktober 2007 - 11:27 #3
Jeg har deltaget i flere tråde om emnet, men det er efterhånden længe siden.
Så om det er fordi man ikke kan eller ikke vil, kan jeg ikke huske.
Mon ikke en Co eller Snowball lige kigger forbi med en forklaring?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2010 - 21:15 #4
Lukker