Avatar billede dest Nybegynder
12. oktober 2007 - 12:18 Der er 7 kommentarer

Brevfletning på en side indbydelser der fylder A5

Hej med jer, jeg sidder og skal lave nogle indbydelser der fylder A5, så jeg har lagt dokumentet ned i Landscape, og så skal jeg have to indbydelser pr. ark, men kan kun få en fletning pr. ark, hvordan laver jeg om på dette ?

Hilsen
Lars
Avatar billede herch Nybegynder
12. oktober 2007 - 12:21 #1
Du indbygger "sektionsskift" sammen med "next record"
Avatar billede dest Nybegynder
12. oktober 2007 - 13:15 #2
Skifter den så ikke side ?

Hilsen
Lars
Avatar billede dest Nybegynder
12. oktober 2007 - 14:31 #3
Jeg ved ikke, hvordan jeg indbygger next record ?
Hilsen
Lars
Avatar billede herch Nybegynder
12. oktober 2007 - 14:46 #4
Du starter bare med at lave sektionsskift, midt på siden.
Herefter indsætter du flette-felter både på øverste og nederste del.
Gennemfør fletning - nu skulle du gerne kunne se, flettefelter foroven, samt nye flettefelter forneden.
Avatar billede dest Nybegynder
12. oktober 2007 - 14:56 #5
Okay, det vil sige, jeg skal lave hele indbydelsen i begge kolonner, og så skal jeg bare flette, så fletter den 30 sider ?

Hilsen
Lars
Avatar billede dest Nybegynder
12. oktober 2007 - 14:59 #6
Jeg har prøvet det du siger, men det er samme tekst der står i begge flettefelter.
Avatar billede supertekst Ekspert
16. oktober 2007 - 23:54 #7
Muligt via VBA