Avatar billede kristoffer_o Nybegynder
12. oktober 2007 - 10:00 Der er 1 løsning

Build vdproj uden Visual Studio

Hej

Jeg har en solution der indeholder to projekter: et C# project(csproj) og et setup project (vdproj). Før jeg tilføjede setup projektet brugte jeg MSBuild til at builde min solution, men det kan jeg ikke mere da MSBuild ikke kan builde setup project, da en vdproj ikke er formateret som andre projektfiler i Visual Studio.

Solutionen SKAL buildes i et miljø med .NET Framework 2.0 SDK og hvor Visual Studio ikke er installeret. Mit spørgsmål er så hvordan jeg gør det? Jeg kan ikke finde devenv.exe som ellers kunne løse opgaven.

Hilsener og på forhånd tak for hjælpen
Kristoffer
Avatar billede kristoffer_o Nybegynder
12. oktober 2007 - 10:38 #1
Ja ok, svaret på problemet er vel her:
http://forums.microsoft.com/msdn/showpost.aspx?postid=108429&siteid=1

Installer Visual Studio eller fjern vdproj!

Mærkeligt at lige et setupprojekt ikke kan buildes udenfor Visual Studio og som der står i tråden, er det heller ikke noget der er implementeret i .NET 3.5.

Jeg lader spørgsmålet stå lidt endnu, hvis der nu tilfældigvis er nogen der har en kreativ løsning på det her.

Hilsen Kristoffer