Avatar billede peder-dingo Nybegynder
11. oktober 2007 - 23:22 Der er 1 kommentar

Samsung LE 32R eller 32M?

Hej!
Hvad er forskellen mellem disse to modeller. M er topmodellen, men er det ikke kun relevant når vi kommer over 37".
R modellen synes jeg er flottest og også billigst, men der er kun et par hundrede krs forskel, så hvis M ikke er meget bedre teknisk end R kan det måske ikke betale sig?
Modellerne er:
LE32R86BD ca. 7000
LE32M87BD ca. 7300
Avatar billede thegenuine Praktikant
11. oktober 2007 - 23:33 #1
prøv her www.flatpanels.dk - der sidder eksperterne inden for det område.