Avatar billede ircnoob Nybegynder
10. oktober 2007 - 11:05 Der er 3 kommentarer

Hent brugernavn fra model lag

Hej,
jeg har lidt af et problem.. Programmet har kørt fint mens jeg testede det med visual studios indbyggede webserver, men nu da den er kommet på IIS dukker problemerne så op.

Jeg skal hente brugernavnet for den bruger, der er logget på active directory. Det virker for så vidt også på gui-lag med fx User.Identity.Name .. MEN når jeg så henter fra mit model lag af, så returnerer den pludselig lidt sære resultater...

WindowsIdentity.GetCurrent().Name returnerer NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE ".. Nå, men så troede jeg, at det virkede da jeg fik fat i "HttpContext.Current.User.Identity.Name;" ,, Det virkede udmiddelbart fint, indtil der pludselig kom flere brugere på.. Nu kan den godt finde på at returnere "bruger x" selvom det er "bruger y" der er på siden.. Hvordan i alverden får jeg det her fixet :) ??
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
10. oktober 2007 - 11:16 #1
Har du nogen static funktioner som returnerer brugernavn ?
Avatar billede ircnoob Nybegynder
10. oktober 2007 - 11:29 #2
nej
Avatar billede ircnoob Nybegynder
10. oktober 2007 - 12:15 #3
hej jeg fik det løst,
var fordi jeg kun oprettede en enkelt instans af klassen - fixet med en property.