Avatar billede larsjansen Nybegynder
09. oktober 2007 - 10:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flimren og frys

Hej alle.

Jeg har lige erhvervet mig en Benq 20" fladskærm af modellen T20IWA (tror jeg i det mindste den hedder)

Nuvel, jeg oplever fra tid til anden at den pludselig "lagger" og farverne grumser HELT ud i takt med den flimrer vildt.
- Herefter enten fryser computeren eller genstarter.

Nogen idéer til hvad der måske er i vejen? Eller hvad jeg kan gøre for at imødekomme dette generende problem?

På forhånd tak, Lars
Avatar billede larsjansen Nybegynder
09. oktober 2007 - 10:42 #1
Det skal lige tilføjes, at det ikke sker tit. vi snakker måske 1-2 gange om dagen. Men sjovt nok først her i løbet af de sidste 2 dage (har haft den 2 ugers tid)

Det kan da umuligt være at den er ved at gå i stykker efter 2 ugers brug? :S
Avatar billede john.doe Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:42 #2
det er jo ikke skærmen men din computer du skal kikke på.
Den har muligvis noget virus eller det kan også være et varme problem hvis
din comp er snavset indvendig
Avatar billede larsjansen Nybegynder
09. oktober 2007 - 14:01 #3
Nå for søren - jamen, så prøver jeg da lige at kigge på de 2 faktorer :)

Den sagde godt noget med at en eller anden fil muligvis var beskadiget, men det tog jeg fejlagtigt ikke så højtideligt kan jeg forstå.
Avatar billede john.doe Nybegynder
10. oktober 2007 - 10:04 #4
det kan også være driveren til grafikkortet.
Avatar billede larsjansen Nybegynder
10. oktober 2007 - 21:52 #5
Jeg har kørt en helt scan med superantivirus og fjernet alt muligt gammelt med Ccleaner. Indtil videre har det tilsyneladende haft en effekt :)

Der skulle måske ikke mere til. Men jeg prøver dog at opdatere min grafik driver for sjov skyld :)

Tak for hjælpen, læg du bare et svar
Avatar billede john.doe Nybegynder
11. oktober 2007 - 10:33 #6
selvtak