Avatar billede hulla Novice
05. oktober 2007 - 22:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ønsker opgaver

Hej

Jeg søger for tiden freelance opgaver indenfor ASP.NET, som vil kunne løses uden for normal arbejdstid.

Jeg har forsøgt mig med getacoder.com men det har ikke givet noget. Er der nogen af Jer der ved hvordan man finder den type opgaver? Links til sider hvor det rent faktisk kan lade sig gøre?

Mvh
Hulla
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. oktober 2007 - 22:47 #1
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. oktober 2007 - 22:48 #2
Avatar billede montago Praktikant
05. oktober 2007 - 23:43 #3
Avatar billede hulla Novice
06. oktober 2007 - 00:08 #4
Hvordan får man et login til itprojekter.dk ?
Avatar billede montago Praktikant
06. oktober 2007 - 00:18 #5
gisp... tror de er igang med at bygge sitet om...

men itProjekter er en slags portal for udviklere som får opgaver.
jeg kan skaffe dig kontakt til ham som ejer stedet, han søger vidst nogle folk til at programmere...

lb@mobilemarketing.dk <-- også msn
eller lb@acomma.com

nb. han er lidt mærkelig... men du kan jo altid høre på hvad der sker med itprojekter... kan jo være han har nogle opgaver liggende

ellers kan jeg måske skaf dig job i en virksomhed ?... medmindre det SKAL være freelance -- har du nogle ting man kan se ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. oktober 2007 - 00:27 #6
Den der acomma adresse kan du vist godt slette :D

Nå, men udover det så har itprojekter vist været under udvikling de sidste 2-4 år uden at komme i luften, men det kan naturligvs være at det sker en dag
Avatar billede hulla Novice
06. oktober 2007 - 08:28 #7
montago: Jeg har rigeligt af arbejde til daglig,. så det SKAL være freelance og uden for normal arbejdstid.
Jeg vil prøve at kontakte ham fyren :-)
Avatar billede hulla Novice
14. juni 2008 - 06:51 #8
lukker