Avatar billede titus69 Nybegynder
04. oktober 2007 - 11:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gemme på A:drev fra word

Computeren registrerer a-drevet som den skal og man kan åbne og gennemse disketten.
Men arbejder man i word akn man ikke gemme sit dokument på a-drevet.
04. oktober 2007 - 11:17 #1
... er det et relativt stort dokument ?
Avatar billede titus69 Nybegynder
04. oktober 2007 - 11:57 #2
Nææ... bare et cv eller en ansøgning på et par sider.. ikke noget specielt med billeder eller den slags.
04. oktober 2007 - 12:54 #3
... kig på størrelsen på filen...
Avatar billede word-hajen Nybegynder
04. oktober 2007 - 15:23 #4
Kan du gemme andre typer af filer på disketten? Og når du ikke kan gemme på A, er det så, fordi du får en fejl, når du forsøger eller får du ikke mulighed for at vælge A i "gem-som-dialogen"?
Avatar billede be_nice Juniormester
04. oktober 2007 - 16:31 #5
Får du en fejlmeddelelse når du forsøger - hvis ja, hvilken?

Be_Nice
Avatar billede titus69 Nybegynder
04. oktober 2007 - 23:47 #6
Nej, ingen fejlmeddelelse... a-drevet er der simpelthen ikke i dialogboksen, eller rulleskakten når man vælger "Gem som". Man kan gemme i "Dokumenter" og andre mapper, samt c-drev osv. men a-drevet er ikke at finde noget sted. Man kan godt se a-drevet og åbne dokumenter fra det via "denne computer", ligesom det også er muligt at gemme dokumentet på harddisken først og så flytte det til a-drevet. Men det ville være det rareste hvis folk kunne gemme direkte på en diskette, da der er mange forskellige der benytter de pågældende computere.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. oktober 2007 - 07:41 #7
Du skal H klik på word ikonet, ned til send til, så kommer dit A drev.
Avatar billede titus69 Nybegynder
05. oktober 2007 - 10:01 #8
Jo, men det forudsætter stadig at man først gemmer et sted på c-drevet....
Avatar billede Jensen DK Novice
05. oktober 2007 - 10:27 #9
Når du har lavet dit word dokument,gå op i filer øverst til venstre derefter ned til gem som, siden som kommer frem står der øverst gem i, inde i ruden står der dokumenter, klik på feltet med v i til højre så kan du se dit A drev. klik på drevet
det kommer nu op i ruden, derefter klik gem nede til højre.
Avatar billede be_nice Juniormester
09. november 2007 - 21:44 #10
Har du mon udnyttet tiden siden sidst til at finde den rigtige løsning - og kan spørgsmålet dermed lukkes?

Be_Nice