Avatar billede downloading Nybegynder
03. oktober 2007 - 12:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PHP safe mode på webhost

Hej.

Min webhost er web10 og de har safe_mode ON. Jeg bruger CMS systemet Joomla, og det kræver at safe_mode er OFF. er det nogen som helst mulighed for jeg kan få safe_mode og de andre brugere på webhotellet ikke får det?

mange tak.!
Avatar billede olebole Juniormester
03. oktober 2007 - 12:51 #1
<ole>

Folk, der ikke har særlig stor viden om servere og sikkerhed, føler sig ofte nødt til at slå safe_mode til. Jeg tvivler på, du får web10 til at slå det fra

/mvh
</bole>
Avatar billede downloading Nybegynder
03. oktober 2007 - 12:52 #2
De har nemlig sagt at de ikke kan slå den fra, men han ville gerne slå det fra hos mig, men han ved ikke om man kan gøre det?
Avatar billede downloading Nybegynder
06. oktober 2007 - 00:44 #3
hmm.. øv.