Avatar billede lajlev Nybegynder
28. september 2007 - 11:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

microsoft exchange server

Hej jeg ville høre om nogen kunne låne mig lidt plads på en exchangeserver da jeg gerne ville kunne syncronisere min private smartphone og check emailen via nettet.
Avatar billede a1a1 Novice
28. september 2007 - 14:31 #1
det er ikke bare lige sån at sætte den op, men se her
http://dandomain.dk/Exchange/priser.asp

;o)
Avatar billede a1a1 Novice
28. september 2007 - 14:35 #2
der kan være nogle problemer med at sætte din telefon op til at acceptere "hjemmelavede" certifikater, men det kommer an på hvilken mobil du har (har selv en HTC mteor, og den blev jeg nød til at "hacke" for at får den til at acceptere mit "hjemmelavede" certifikat)

;o)
Avatar billede it-dk Nybegynder
28. september 2007 - 14:57 #3
Du kan evt se mere her http://www.unitspeed.dk/produkter/hostedexchange.htm
De tillader en enkelt exchange mail konto.
Avatar billede lajlev Nybegynder
28. september 2007 - 15:09 #4
Ingen hokus løsning med andre syncroniseringsmuligheder via smartphonen?