Avatar billede bruceleeglad Nybegynder
26. september 2007 - 22:52 Der er 5 kommentarer

min computer crasher hele tiden den kører max en time

Hej allesammen,

Jeg har et problem den crasher (spontant) rebooter ca 30 - 60 min
mellemrum... Jeg har reinstalleret den flere gange med flere typer windows xp og vista alle med sammen resultat. Og jeg kan ikke finde ud af hvad det skulle være :( bliver snart skør.
Prøver at finde ud af at læse crash logsne fra windows men det har heller ikke virket...
Nogen som kender et godt drash log program eller ved hvordan man læser og forstår logsne i c:windows/minidump ordenligt. Har haft hentet windows debug pakke og åbnet dem men har ikke givet mig noget konkret...

håber i kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2007 - 07:44 #1
Varmeproblem ?
Avatar billede nva Praktikant
27. september 2007 - 07:54 #2
Hvis det ikke er et varmeproblem, så prøv at tjekke din harddisk for fejl og dine ram. Slå automatisk genstart fra så du får en fejlmeddelelse, som du kan lægge herind.
Avatar billede nva Praktikant
03. oktober 2007 - 08:42 #3
Respons?
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2007 - 17:25 #4
Halloooooo
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2007 - 18:26 #5
Halloooooo