Avatar billede elisen Nybegynder
26. september 2007 - 21:00 Der er 4 kommentarer

Styresystem - Ny bærbar

Hey..
Jeg får snart en ny bærbar med Vista.. Jeg går ud fra det er installeret på den når jeg får den? Mange af mine venner har deres drev delt op så de har styresystem på ét drev og andre ting på et andet.. kan jeg godt lave det sådan hvis de har installeret det? hvis ja, hvordan??

Jeg ved ikke om det er det rigtige at gøre, men hvis man deler sit drev i flere, hvordan vil i så anbefale mig at gemme mine ting.. jeg vil hovedsageligt have spil, billeder, musik, programmer og film...

På forhånd tak
Avatar billede elisen Nybegynder
26. september 2007 - 21:01 #1
Jeg vil i det hele taget gerne have råd til hvordan man skal forberede sig bærbar.. altså, man skal vel ikke bare starte den og begynde at surfe?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
26. september 2007 - 21:28 #2
spil og programmer skal du have installeret på et drev, de skal alligevel installeres igen ved formatering.
Resten havde jeg gemt på et andet drev.

Hvis bare du har en virus scanner, kan jeg ikke se noget problem ved bare at surfe.
Avatar billede elisen Nybegynder
26. september 2007 - 21:45 #3
ok.. Men hvad gør jeg når jeg modtager min pc og Vista er installeret (med et drev).. kan jeg så godt dele det, eller hvad skal jeg gøre`?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
26. september 2007 - 22:25 #4
ja det kan du godt. Med partition magic kan man gøre det du ønsker. Har ikke selv prøvet det, men har set mange anbefale det herinde.