Avatar billede gruby2 Nybegynder
08. juni 2001 - 13:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forms scroll-bar

I forms er lavet et skærmbillede, som skal forsynes med en vertical scroll-bar for at fungere korrekt. Scroll-baren er synlig i runtime, men fungerer ikke. Alle properties som har noget med scroll-bars at gøre er korrekt indstillede, både i canvas og window.
Jeg synes at jeg har prøvet alt hvad der umiddelbart kan prøves, men der er jo nok et eller andet galt, for det SKAL kunne lade sig gøre at køre med et vindue som er større end skærmen!!!!!!!!!!!!!!
08. juni 2001 - 14:27 #1
hejsa

Det er svært at sige hvad der galt. Er scrollbaren knyttet til den rigtige block?

/PC
Avatar billede gruby2 Nybegynder
08. juni 2001 - 14:29 #2
Hej PC, jeg har løst problemet, canvas skal stå som content og ikke stacked view. Vi ses, og god weekend.