Avatar billede falkevej Juniormester
20. september 2007 - 09:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

underligt tegn

Hjælp. Word er begynbdt at sætte en underligt tegl når jeg åbner et nyt doc.
Ligeledes kommer der ekstra tegn for hver linjeskift.
Jeg ved ikke lige hvad jeg har fået gjort men der må næsten være en løsning.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
20. september 2007 - 09:48 #1
Du har nok slået Vis koder til :)

Du slår den fra ved at trykke på Vis/Skjul koder - den ligger i din menulinje og ligner en node.
Avatar billede falkevej Juniormester
20. september 2007 - 10:31 #2
Ja havde noget tekst fra nettet ind word og ville skrive noget ekstra tekst. Og vupti så var der noder.
Nå der. Ja det fik jeg ikke set i første omgang.
Men var inde i funktioner/indstillinger/Vis og så under formationsmærker fjernede jeg fluebenet under alle. Og vupti igen så var noderne væk.
Ja der er vist noget om at alle veje fører til rom.
Men tak for ulejligheden. Kan du ikke sende det som et svar så du kan få dine points for ulejligheden.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
20. september 2007 - 10:35 #3
Velbekomme