Avatar billede Mads Nybegynder
19. september 2007 - 21:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

2007 kan ikke åbne 2003 filer

Har en veninde, der ikke kan åbne filer, der er gemt i Word 2003 format - når hun prøver på det, kommer der bare en masse firkanter frem.

Hvad kan hun gøre??
Avatar billede kabbak Professor
19. september 2007 - 22:16 #2
undskyld, det er til 2003, så man kan åbne 2007 formatet
Avatar billede Mads Nybegynder
19. september 2007 - 22:23 #3
Ja, men nu er det lige omvendt :S
Avatar billede kalp Novice
19. september 2007 - 22:36 #4
jeg vil jo mene, at 2007 er bagud kompatibel så problemet lægger vel i selve filen.

en idé ville være, at åbne den i 2003 igen og vælge "gem som" og så finde et passende format her.

det er nok vejen frem.
Avatar billede Mads Nybegynder
19. september 2007 - 22:57 #5
Det er ikke kun én fil, men flere filer. Fejl i Word 2007??
Avatar billede kalp Novice
19. september 2007 - 23:01 #6
hvis du evt. kunne lave en testfil så kan jeg prøve at åbne den i min office og se om der er problemer her:)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
20. september 2007 - 14:31 #7
Normalt burde der ikke være problemer med at åbne 2003 Word dokumenter i en 2007 version. Nu er det ikke sådan, at hendes dokumenter er lavet med en helt speciel skrifttype/font, som ikke er installeret i hendes nye version, vel?
Avatar billede Mads Nybegynder
23. september 2007 - 19:43 #8
#kalp -> Altså en testfil der er lavet i Word 2003?

#word-hajen -> Nej, for jeg prøvede at lave et helt almindelig dokument hvor der var skrevet med Times New Roman..
Avatar billede Mads Nybegynder
23. oktober 2007 - 17:23 #9
Var lige ude ved hende her for et par uger siden og prøve, men så fandt jeg ud af, at WordPad var sat til åbne .doc filer, så rettede det lige til Word igen.

Ja piger og IT... ;)

Beklager påstyrret - lukket
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. oktober 2007 - 17:46 #10
Super, at du melder tilbage.

(er dog en smule fornærmet på eget køns vegne... ;-))