Avatar billede peter_g_j Nybegynder
19. september 2007 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Undgå sidefod på side 2,3,4,5

Vi er ved at samle et projekt. Vi har indsat en sidefod på alle siderne, men vi skal ikke have den på side 2-5. Hvordan undgår vi det? Vi vil stadig gerne have den forskellig på de lige og ulige sider.

Håber på et hurtigt svar.
Avatar billede rvm Nybegynder
19. september 2007 - 10:35 #1
Du må indsætte et sektionsskift mellem side 5 og 6 og sikre dig at de 2 sidefødder ikke hænger sammen. Derefter kan du indsætte sidefoden på side 6.
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
19. september 2007 - 10:40 #2
Hvordan indsætter jeg et sektionsskifte?
Avatar billede rvm Nybegynder
19. september 2007 - 10:44 #3
Vælg Indsæt/sideskift m.m./Sektionsskift "Næste side"
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
19. september 2007 - 10:49 #4
Tak for det! Det virker :D
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
19. september 2007 - 11:11 #5
Jeg var vist lige hurtig nok til at sige at det virkede. Hvordan får jeg den til at lave forskel på sektion 1 og sektion 2?
Avatar billede hcma Novice
19. september 2007 - 11:17 #6