Avatar billede Slettet bruger
17. september 2007 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mathtype / equation

Jeg bruger Word 2003 med den nyeste service pack og nyeste version af mathtype.

Jeg kan fint lave en nyt mathtype objekt og skrive alt det jeg har lyst til, problemet er så når jeg gemmer objektet og vil åbne det igen for at redigere i det får jeg følgende fejl: "Dokumentet kan ikke åbnes. Brugeren har ikke tilstrækkelige brugerrettigheder."

Det forstår jeg ikke helt da jeg har administrator rettighed og ingen af dokumenterne jeg prøver i er skrivebeskyttede. Jeg har prøvet at geninstallere både office og mathtype men uden held.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2007 - 19:23 #1
Slet ingen der ved noget?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2007 - 11:00 #2
lukker
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2007 - 12:10 #3
Til nysgerrige så viste det sig at være et plugin i norton antivirus der blokere adgangen, jeg uncheckede boksen i norton, genstartede og så virkede det.
Boksen var labelet: "Office Plug-in"