Avatar billede morten_pedersen Nybegynder
17. september 2007 - 15:53 Der er 4 kommentarer

Login script mv.

Hej,

Jeg er igang med at omstrukturere mit AD, så det er helt klar til at der kommer Vista klienter på, jeg oplever nogle forskellige fejl med printere og netværks-drev og har besluttet mig for at lave det hele om..

Nogen der har nogle "best pratices" til at lave login script, evt. med nogle eksempler..

Jeg har endvidere en periodisk fejl på et af mine netværksdrev, den skriver: "Logonfejl: Destinationskontonavnet eksisterer ikke", fejlen er der selvfølgelig ikke lige nu, men det er noget i den dur, og det er kun vista der har problemet.. Netværksdrevet er mappet ud på sådan et "namespace" (tror jeg det hedder).. Nogen ideer?

Mvh.
Morten Pedersen
Avatar billede darrich Novice
18. september 2007 - 13:35 #1
Avatar billede leif Seniormester
04. november 2007 - 13:10 #2
Jeg har det generelle problem at jeg gør næsten som der står der, men mine Vista maskiner får ikke mappet deres Drev
Avatar billede darrich Novice
05. november 2007 - 12:30 #3
Så er det nok det her du slåsser med.
http://support.microsoft.com/kb/937624/en-us
Avatar billede leif Seniormester
24. november 2007 - 14:06 #4
darrich -> :-( Det virker stadig ikke

morten_pedersen -> Har du fået det til at virke ?