Avatar billede shosho500 Nybegynder
11. september 2007 - 14:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Postback redirect til bestemt frame ?

Jeg har en default side, som indeholder 2 frames. Top framen indeholder menuen og main framen indeholder det indhold der nu er, for det menu punkt man vælger.

Mit problem er så, at jeg skal have lavet et redirect, fra en side til en anden, men når jeg bare lavet et simpelt Response.Redirect, så kommer top framen + main framen til det menu punkt, i den allerede eksisterende main frame, dvs nu indeholder siden 2 top frames, som man kan se og en main frame.

Hvordan får jeg gjort sådan, at når jeg redirecter, så skifter top framen bare over på det menu punkt, som det nu skal være og viser indholdet i main framen ?
Avatar billede keysersoze Guru
11. september 2007 - 17:31 #1
javascript - der er ingen anden udvej. ASP.NET arbejder på serveren og kun dér, skal der ske noget klientmæssigt så er javascript eneste udvej - hvordan det præcist kan løses i dit tilfælde afhænger lidt af hvad formålet er og hvordan opbygningen ellers er, men her i hvert fald et eksempel med js; http://activedeveloper.dk/articles/215/

generelt set vil frames kun give problemer så måske kunne der overvejes at man undgik frames og så lavede menuen som en usercontrol?
Avatar billede keysersoze Guru
02. oktober 2007 - 11:25 #2
lukketid?