Avatar billede dkhb Mester
10. september 2007 - 11:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word viser alle ændringer i dokumentet.

Når modtager word Dokumenter, bliver de altid åbnet med alle ændringer og rettelser. Hvordan for jeg det væk?
Sender jeg filen videre, åbnes den normalt hos brugere.
10. september 2007 - 11:53 #1
Vælg
Funktioner->Ændringer
10. september 2007 - 12:18 #2
Med hensyn til det dokument, du har åbnet, kan det være nødvendigt først at acceptere alle ændringer.
Klik på 'Accepter alle ændringer i dokumentet' i værktøjslinien Korrektur
Avatar billede word-hajen Nybegynder
10. september 2007 - 13:45 #3
Hvis du gerne vil beholde ændringsmarkeringerne, men ikke få dem vist pt., kan du i værktøjslinjen for ændringer, vælge at få vist det endelige dokument (dvs. som det vil se ud, hvis alle ændringer blev accepteret).