Avatar billede jsmidt Nybegynder
05. september 2007 - 12:52 Der er 2 kommentarer

Sammekædning/konvert af pdf. doc. og xls til PDF inkl. vandmærke!

Hej

Er der nogen der har kendskab til et program der automatisk kan sammenkæde f.eks. 2 pdf filer og i samme moment indføje vandmærke (f.eks. udkast) på alle siderne!

Lad mig høre om der er nogen der har erfaring hermed.

På forhånd tak.

Jesper
Avatar billede falster Ekspert
05. september 2007 - 14:02 #1
Acrobat kan kombinere et hvilket som helst antal filer i én pdf.

Dernæst kan den med batchbehandling indsætte alle mulige baggrunde, vandmærker o.l.

Det er altså 2 operationer, men de er lette at udføre.

Hvis man er skrap til javascript (i Acrobat) kan man sikkert også samle det til én.
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. september 2007 - 19:00 #2
Flg. program er gratis og kan både sammenkæde PDF'er og tilføje vandmærker:
  • Free PDF Tools: http://www.pdfill.com/pdf_tools_free.html