Avatar billede 2deep Juniormester
03. september 2007 - 23:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af bøger

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at lave min egen gode hjemmeside, men jeg er ikke specielt disponeret for dette endnu.
Derfor kunne jeg måske godt bruge en bog der kan hjælpe mig lidt på vej.
Kender I nogen bøger? de skal være nemme at gå til, og helst give et flot resultat.

Tak
Avatar billede hcma Novice
03. september 2007 - 23:49 #1
der findes mange gode bøger.
mit bedste råd er at du går op på biblioteket og ser hvad de har.
hvis de har en for dummies, bør du starte med den (det gør jeg altid) eller et af de grå hæfter fra Libris/IDG
Avatar billede 2deep Juniormester
26. august 2011 - 09:11 #2
tak
Avatar billede 2deep Juniormester
26. august 2011 - 09:11 #3
tak