Avatar billede jpho Nybegynder
30. august 2007 - 14:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dokumentet hopper et andet sted hen mens jeg skriver

Når jeg skriver i f.eks. Word sker det meget tit mens jeg er igang med at skrive at dokumentet flytter sig - nogle gange så meget at jeg ikke kan se hvor curseren befinder sig på skærmen. Jeg kan ikke finde ud af hvad det er der udløser dette. Er der nogen der kan hjælpe med et godt råd?
30. august 2007 - 14:25 #1
Tihi - bruger du en bærbar med touckpad foran tastaturet ?

Jeg har oplevet en bruger med den kombination som havde en tendens til at lade tommelfingeren "falde" ned på touchpaden under skrivning... og så ka' du tænke dig til resten *S*
Avatar billede jpho Nybegynder
30. august 2007 - 15:10 #2
Nej det er en stationær maskine med et standardtastatur. Så det er ikke muligt at komme til at gøre som du beskriver.
31. august 2007 - 08:18 #3
... prøv en anden mus ?
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
03. september 2007 - 10:36 #4
Hvis det ikke er defekt tastatur eller mus er en klassiker at numlock er slukket (taltastatur skifter funktion), men det plejer man jo at opdage.
Avatar billede jpho Nybegynder
03. september 2007 - 11:06 #5
Det er ikke numlock der er slukket da jeg dagligt bruger de numeriske tastatur til bl.a. regneark. Udskiftning af musen er endnu ikke afprøvet.
Avatar billede jpho Nybegynder
31. januar 2008 - 08:57 #6
Spørgsmålet lukkes da jeg ikke har fået et brugbart svar.