Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
25. august 2007 - 09:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lav en søge liste

Hej

Jeg har et dokument med 142 sider, siderne er bygget op på sammen måde, hvor jeg har 2 linjer i toppen.

Navn linje og model linje.

Mit problem er at hvis jeg skal ændre en tekst for en model så skal jeg bladre alle de 142 sider igennem for at finde den model jeg skal ændre eller udskrive.

Jeg havde så tænkt på at jeg bare kunne lave en indholdefortegnelse på side 1 og så mærkerer alle linjer som har linje nr. 2 som indhold. men der ændre jo en del af mit layout.

Kan jeg evt. mærkerer linje nr. 2 og gøre et eller andet med denne linje så den har samme layout men at den kan komme frem på en liste når jeg skal søge efter en model så kan jeg nemt finde den og springe til den side modellen er på !??
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2007 - 10:32 #1
Kan du ikke bare bruge: Rediger -> Søg
Avatar billede majbom Novice
25. august 2007 - 11:12 #2
du kan jo odt vælge hver linje som noget bestemt, så det kommer på indholdfortegnelsen, og så ændre på udseendet...

men kan godt være jeg misforstår dit spørgsmål, for det er jo næsten det du selv foreslår... :)
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
25. august 2007 - 11:53 #3
@ Vejmand

Problemet med søg er at der skal jeg kunne huske model navnet, men hvis jeg nu kunne få lavet en liste over model navnene som en indholdfortegnelse så var det lettere at finde den model der skulle ændres.

@ Splazz

Ja det ved jeg men synes bare det tager lang tid at gå 142 sider igennem på den måde, men hvis der ikke er andre måder så skal jeg jo gøre det.

Findes der ikke en måde hvor jeg kan mærkerer navnet og så sige tilføj (en eller anden liste) så der laves en liste med link til den side hvor navnet linker til, ud over indholdfortegnelse.
Avatar billede oskar Nybegynder
25. august 2007 - 15:20 #4
Marker en model (hver model skal stå på en linje for sig)
Vælg en af typografierne Overskrift 1,2 eller 3
Fortsæt ned gennem dine 142 sider til alle modeller har fået den samme typografi
Stil markøren øverst i dokumentet.
Klik Indsæt - Reference - Indeks m.m....
Klik på fanebladet indholdsfortegnelse og tilret efter behov
OK

Herefter skal du blot trykke Ctrl+museklik for at hoppe til den ønskede model
Avatar billede majbom Novice
21. januar 2009 - 10:03 #5
tjgrindsted?
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
25. januar 2009 - 09:45 #6
Oskar læg venligst et svar og beklager vente tiden.
Avatar billede oskar Nybegynder
25. januar 2009 - 15:12 #7
ok