Avatar billede tni Juniormester
22. august 2007 - 11:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Word 2003 Beskyttet dokument og hyperlink

Hej.

Jeg har lavet en formular med et formularfelt og en hyberlink.

Problemet er at når jeg beskytter dokumentet ikke kan trykke på hyperlinket med "ctrl". Man kan ikke aktiverer den.
Er dokumentet ikke beskyttet virker tekst boksene ikke (formularfeltet.)
Hvad gør jeg forkert.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. august 2007 - 16:30 #1
Jeg har lige testet uden problemer. Jeg har dog Office 2007, og jeg kan ikke lige sige, om der er sket noget på det punkt fra den ene til den anden version.

Hvis der er sket en ændring (og du således ikke har gjort noget forkert), så kan løsningen være at have dit hyperlink i en sektion for sig selv og undlade at beskytte denne sektion.
Avatar billede tni Juniormester
22. august 2007 - 18:03 #2
Hmm hvad mener du?

Jeg har en tabel med 3 felter.
I det første felt står der navn, i næste formular felt og sidste min link med mere info.
jeg kan bare ikke klikke på linket når jeg låser.
Hvor skal jeg finde det med ulåst sektion?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. august 2007 - 18:21 #3
Du kan ikke bruge det med sektioner, når du har dit link stående i samme linje som formularfeltet.

Men i tilfælde af, at det kan være nyttigt en anden gang, gøres det på følgende måde:

Indsæt et fortsættende sektionsskift før og efter dit hyperlink. Du får på den måde en selvstændig sektion, som du kan lade være med at beskytte. Når du beskytter dokumentet (filling in forms) og du har flere sektioner i dokumentet - får du mulighed for at angive hvilke sektioner, der skal være beskyttet, og hvilke der ikke skal.
Avatar billede tni Juniormester
23. august 2007 - 07:34 #4
Har fået dette svar fra en anden. Det virker i mit tilfælde.

http://word.mvps.org/FAQs/TblsFldsFms/HLinksInForms.htm
Avatar billede rvm Nybegynder
23. august 2007 - 08:41 #5
Skal jeg så ikke have point for besvarelsen af spørgsmålet i den anden tråd!!!
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. august 2007 - 09:34 #6
Husk at lukke spørgsmålet. Der er ingen grund til, at det står åbent.
Avatar billede rvm Nybegynder
30. august 2007 - 08:52 #7
Så kan du i det mindste give mig point i dette spørgmsål!!!