Avatar billede the_edge Nybegynder
22. august 2007 - 11:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

high light kode i word 2007

Hejsa

Jeg er ved at lave en rapport i word 2007. er det muligt at få den automatisk til at high lighter kode eksenpler ?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. august 2007 - 16:51 #1
Hvad med at lave en speciel typografi/style til kodeeksempler? Her kan du så bestemme en baggrundsfarve/shade. Typografien skal være af typen Linked, ellers får du baggrundsfarve på hele afsnittet/hele bredden af margen. Hvis du samtidig sørger for, at den kommer til at ligge i Quick Styles, har du supernem adgang til den.
Avatar billede the_edge Nybegynder
02. september 2007 - 15:23 #2
ahh tak for svaret... undskyld den lange svar tid... læg et svar
Avatar billede word-hajen Nybegynder
02. september 2007 - 18:55 #3
Svar :-)