Avatar billede cbt Nybegynder
06. juni 2001 - 15:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Antal records i Access Tabel

Jeg har en database Access2000 som ca vil få 15.000.000 records på et år (Fordelt på 2 felter + autoID).
Kan det blive et problem udover at den bliver lidt langsom ?
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2001 - 16:26 #1
15 mio.? det var mange!

well - skal du bruge den til Internettet bør du MEGET kraftigt overveje en anden database...
Avatar billede cbt Nybegynder
06. juni 2001 - 16:55 #2
Jeg skal ikke bruge den til Internettet, men til noget lokalt datalogning.
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2001 - 17:59 #3
jeg ved faktisk ikke hvor meget access kan klare - men kender jeg MS ret skal det sikkert give problemer :o/