Avatar billede supersquirrel Nybegynder
15. august 2007 - 21:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CS server på FTP

Hejsa,

Jeg ved at man på en eller anden måde, kan oprette en Counter Strike server på ens FTP server.

Men mit spørgsmål er bare, hvordan?

Jeg håbede på at en ville kunne guide mig igennem det, eller i værste fald henvise mig til en anden side, hvorpå jeg kunne læse om det.

- Tak
Avatar billede swiatecki Novice
15. august 2007 - 21:59 #1
Først skal jeg lige høre, hoster du selv din FTP, eller står den "ude i byen" ?

Hvis du selv hoster kan du godt, så skal jeg gerne skrive mere om hvordan

Hvis du har den ude, er jeg 98% sikker på du ikke kan
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
15. august 2007 - 23:21 #2
Jeg ved godt hvordan man selv hoster en dedicated server herhjemme :)

Men jeg kender en som har gjort det, så jeg ved man kan :P
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
25. august 2007 - 17:44 #3
lukker :o)