Avatar billede steel-shark Nybegynder
06. juni 2001 - 07:58 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

er denne side lovlig???

de skriver det men er den ???
www.divxcrawler.com
Avatar billede ctv! Nybegynder
06. juni 2001 - 08:00 #1
Jeg lytter med.... :)
Avatar billede astalavista Nybegynder
06. juni 2001 - 08:03 #2
prøv at skrive resten af de sider du er i tvivl om ;-)
Avatar billede astalavista Nybegynder
06. juni 2001 - 08:04 #3
der er da ikke umidlbart noget ulovligt på siden eller er der noget jeg har over set.?
Avatar billede steel-shark Nybegynder
06. juni 2001 - 08:04 #4
Avatar billede astalavista Nybegynder
06. juni 2001 - 08:08 #5
ja jeg tror ikke de sidste kan gå på den lovlige side ;-)
Avatar billede astalavista Nybegynder
06. juni 2001 - 08:10 #6
men jeg sq ikke med hensyn til www.divxcrawler.com , der er jo ikke lige frem noget ulovligt på siden når man kommer ind.
Avatar billede steel-shark Nybegynder
06. juni 2001 - 08:14 #7
hvad medmenuen oppe i højre hjørne?? >Full Length Movies<
Avatar billede astalavista Nybegynder
06. juni 2001 - 08:22 #8
jeg tør sq ikk at sige det, for det ser ud til at de henviser til en anden side,... prøv og se om der ikke er en af de andre der kan gi dig et svar.
Avatar billede wismann Nybegynder
06. juni 2001 - 08:25 #9
Det er sku svært at sige om den er lovlig eller ikke, siden i sig selv er jo lovlig men det du kan bruge den til er ikke lovligt. Det er det sammen som med napster, det er jo lovligt at have programmet, men det, det kan bruges til er ulovligt...

*Wismann*
Avatar billede webmasterdk Praktikant
06. juni 2001 - 08:32 #10
er den her side ulovlig.
http://en_bruger_her_på_siden.box.sk??? :)
Avatar billede astalavista Nybegynder
06. juni 2001 - 08:34 #11
webmasterdk  >> det tror jeg ikke du skal regne med den er *lol*

/A
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. juni 2001 - 09:06 #12
Det er svært at afgøre, der er, mig bekendt, ved at komme ny retspraksis på dette område. Blev de seneste sager på området ikke anket?

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede f_rollo Nybegynder
06. juni 2001 - 09:45 #13
Hvorvidt siden er lovlig eller ej kan vist diskuteres i en evighed - Den henviser jo kun til ulovligt materiale. På den anden side. Må man i den virkelige verden henvise andre til folk der sælger hælervarer. Så vidt jeg ved prøver dommeren i sådan en sag at stille siden i sammenligning med en lignende situation fra livet uden for computeren.
En ting er jo helt sikkert. Selv om siden - måske - ikke er ulovlig, så er det med 100% garanti ulovligt at downloade filmene, ligesom det er med mp3\'er.
Avatar billede deo Nybegynder
18. august 2001 - 17:14 #14
Så kan man vel også sige at Kazaa.com og napster.com heller ikke er ulovlige...men det er  bare ulovligt at downloade fra dem, det virker da lidt sært
Avatar billede davidchristensen Praktikant
22. august 2001 - 20:47 #15
Ja, det vil det sige. En bil er jo heller ikke ulovlig, men det er ikke lovligt at køre over 110 km./t. på en motorvej.

Desuden er det ikke ulovligt at downloade fra eksempeltvis napster, det komme jo an på hvad du downloader og om du krænker 3. mands rettigheder ved det..
Avatar billede kisbye Nybegynder
23. august 2001 - 14:41 #16
jep Der findes Lovlige MP3 filer