Avatar billede canedo Nybegynder
06. august 2007 - 15:40 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Fjerne rettelser (korrektur) i word 2000

Jeg har fået en lang tekst tilsendt som indeholder rettelser i rød (understreget) og blå (gennemstreget) tekst.

Jeg er kun interesseret i at se dokumentet sådan som det skal se ud, og uden rettelser foretaget med funktion "korrektur".

Nogen som ved hvordan man kan få word til at vise filen uden rettelser?

200 points for hurtigt svar...

/Camilla
Avatar billede phliplip Nybegynder
06. august 2007 - 15:43 #1
"Vis udskrift"
Avatar billede canedo Nybegynder
06. august 2007 - 15:44 #2
ja, det er smart... så kan jeg se hvordan den rettede version skal se ud, men jeg har desværre ikke mulighed for at kopiere fra "vis udskrift"...
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2007 - 15:48 #3
Jeg mener det er under "Funktioner" -> "Ændringer" du slår det fra...
06. august 2007 - 15:48 #4
Vis->Værktøjslinier->Korrektur
Her er der mulighed for at vælge det endelige dokument.
Avatar billede phliplip Nybegynder
06. august 2007 - 15:49 #5
Marker alt (CTRL+a) -> Funktioner -> Sprog -> Angiv Sprog -> Hak i "Kontroller ikke stavning eller grammatik" -> OK
06. august 2007 - 15:49 #6
Ved hjælp af knappen "Accepter ændringer" kan du vælge at acceptere alle ændringer i dokumentet.
Avatar billede phliplip Nybegynder
06. august 2007 - 15:50 #7
How.. tror vi snakker om 2 forskellige ting .. sorry! Bare ignorer min anden kommentar !-)
Avatar billede canedo Nybegynder
06. august 2007 - 15:52 #8
Når jeg får værktøjslinjen Korrektur frem, så ser jeg ingen mulighed for at vise siden uden rettelser... jeg har mulighed for at gå til forrige ændring, gå til næste ændring, fremhæve, gemme versionen og tilføje bemærkninger m.v... men jeg kan ikke fjerne rettelserne som er lavet. Det er noget rod, når det skal pastes ind i en HTML-editor...
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2007 - 15:53 #9
"Funktioner" -> "Ændringer" -> "Accepter ændringer"
Avatar billede canedo Nybegynder
06. august 2007 - 15:54 #10
vejmand > læg et svar... det fungerer helt som det skal :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2007 - 15:56 #11
Okay, måske erikjuul også burde sende et svar for det sidste nøk.  :-)
Avatar billede canedo Nybegynder
06. august 2007 - 16:27 #12
damn... hvordan gør jeg nu det?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2007 - 16:32 #13
Bare rolig, jeg opretter lige et spørgsmål med 100 point til erikjuul.
Så er den på plads.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2007 - 16:34 #14
Avatar billede canedo Nybegynder
07. august 2007 - 10:01 #15
tak vejmand :-)

/Camilla
Avatar billede vejmand Juniormester
07. august 2007 - 10:03 #16
Velbekomme.  :-)
Avatar billede phliplip Nybegynder
15. august 2007 - 14:54 #17
Hvem er det lige der har givet mig karma i forbindelse med dette spørgsmål? Og hvorfor har jeg fået dårlig karma?
Avatar billede canedo Nybegynder
15. august 2007 - 15:12 #18
phliplip > Ingen anelse... kan ikke se nogen grund til at give dårlig karma i relation til dine kommentarer. Jeg har afvist svar, men har ikke givet dårlig karma, det er der jo ingen grund til.

/Camilla