Avatar billede dingemann Novice
29. juli 2007 - 16:15 Der er 1 løsning

NET2 > Membership

Hej folkens.
Jeg har prøvet at lege med den nye login-thing der er med NET2 og det ser jo ganske glimragende ud.
Jeg har været inde i databasen der bliver oprettet til formålet (ASPNETDB.MDF) og oprette nogle flere tabeller...

Mit spørgsmål er nu: hvordan kommer jeg i kontakt med de andre tabeller. Mit issue er at databasefilen bliver smidt i App_Data-mappen og derfor er det vel ikke en normal forbindelse der skal oprettes....
Så hvordan opretter jeg forbindelsen til ASPNETDB-filen?
Avatar billede dingemann Novice
08. august 2007 - 13:21 #1
lukker