Avatar billede supersquirrel Nybegynder
20. juli 2007 - 04:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ikon baggrund

Hejsa

Jeg ved godt dette ikke er den rigtige "gruppe".
Men kan jeg på nogen måde, ændre farven eller fjerne farven bag ved den skrift der er ved ikonerne på skriverbordet?

- Tak
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2007 - 04:26 #1
Højreklik på "Denne computer" -> Egenskaber -> Avanceret -> Under "Ydeevne" klikker du på "Indstillinger" -> Flueben i "Brug skygger til ikoner på skrivebordet"

Det burde fjerne farven.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
20. juli 2007 - 04:38 #2
Virker ikke.. Den var allerede krydset af
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2007 - 04:43 #3
Hmmm, prøv lige dette:

Højreklik et sted på skrivebordet og vælg "Arranger ikoner efter"
Hvis der er flueben ud for "Lås elementer med webindhold på skrivebordet" så prøv og fjern det, og se om ikke det virker.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
20. juli 2007 - 04:46 #4
desværre
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2007 - 04:54 #5
Så har jeg desværre ikke andre bud, det plejer at funke.  :-(
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
03. august 2007 - 01:55 #6
- lukker