Avatar billede lalledk Nybegynder
18. juli 2007 - 18:11 Der er 3 kommentarer

Logo til firma

Hej derude
Vi er to gutter, der er igang med at starte vores eget firma, og derfor er vi igang med at lave et logo. Vi vil gerne holde stilen rimelig simpel, og vi har allerede selv lavet et udkast. I må meget gerne komme med kommentarer og forslag til forbedringer.
Der er 100 point til bedste forslag!
På forhånd tak.
/lalledk

http://www.danishdingos.com/test/kaplablille.jpg
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. juli 2007 - 18:53 #1
Mon ikke det vil være en god idé at oplyse en lille smule om, hvad firmaet skal beskæftige sig med, om logoet skal klaskes op i en størrelse som dækker en husgavl, eller om det "kun" skal bruges som banner i forbindelse med en hjemmeside, og på kommende fakturaer til alle kunderne.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
18. juli 2007 - 22:41 #2
Et logo skal både kunne skaléres op i kæmpe størrelser men også helt ned i f.eks. 20mm i højden uden elementerne flyder sammen. Jeres baggrund er derfor ikke god i den sammenhæng. Det samme med 'productions, det skal heller ikke skaléres særlig langt ned før det forsvinder / flyder sammen. Yderligere skal i tænke på KISS - udtrykket når I laver logo (Keep It Simple Stupid) ;)
Prøv at fjerne baggrunden og find en anden måde at skrive productions på.
(Og ja, det kunne være rart at vide hvad firmaet beskæftiger sig med ;) Det kan jeg heller ikke umiddelbart se ud fra logoet)
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. juli 2007 - 14:50 #3
Du kan evt også få www.unitspeed.dk til at lave logoet. Det har jeg selv prøvet. Se f.eks. http://www.unitspeed.dk/design/index.htm