Avatar billede ficarl Nybegynder
15. juli 2007 - 19:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Eksportere meddelser i OE

Hvor finder jeg de eksporterede meddelelser? Jeg kan ikke finde stien til placeringen.
Avatar billede leif Seniormester
15. juli 2007 - 20:18 #1
De ligger der du har eksporteret dem til
Avatar billede ficarl Nybegynder
15. juli 2007 - 20:19 #2
Kloge Leif. Kom igen. Men du har nok det samme problem som jeg, nemlig at det ikke er angivet, hvor de placeres.
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2007 - 20:40 #3
stien til placeringen kender kun du, der er ingen standard steder til placering af de eksporterede beskeder.

men under vedligeholdelse kan du se stien hvor de alm dbx filer ligger, det er det nærmeste du kommer en kendt sti.
15. juli 2007 - 20:40 #4
... det er vel fordi du vil importere dem i eks. MS Outlook ?
Jeg ved det nu ikke hvor det er men det ved MS Outlook godt *S* for den kan jo godt finde dem ved IMPORT ...
Avatar billede ficarl Nybegynder
15. juli 2007 - 22:31 #5
Jeg skal såmænd bare flytte meddelelserne til en anden maskine. Men jeg tror, at jeg har fundet ud af det vha. Funktioner/Indstillinger/Vedligeholdelse og så fiske adressen fra Lagringsmappen. Der ligger nogle .dbx filer som ligner mine mapper.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juli 2007 - 22:32 #6
Yes, dine meddelelser ligger i .dbx filer.
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2007 - 22:39 #7
det ikke bare ligner, det ER dine mails.
Avatar billede ficarl Nybegynder
16. juli 2007 - 10:50 #8
15/07-2007 20:40:01 screem_brille får point for hint til vedligeholdelse.