Avatar billede grantland Novice
09. juli 2007 - 12:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

logon side

jeg har fået stillet en opgave omkring en logon side
det er sådan at jeg skal lave en logon side som skal bruges i en virksomhed, alle computerene skal komme ind på siden en logon side når de vil på internettet og de skal ikke kunne komme vidre ud på internettet, før de har logget på med en brugernavn og en kode. jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med hvordan det skal laves.
Avatar billede grantland Novice
22. maj 2013 - 13:44 #1
test
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. maj 2013 - 14:23 #2
Håber, du i mellemtiden fandt ud af at en proxy er god til at styre den slags?