Avatar billede handbold Nybegynder
07. juli 2007 - 14:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Winamp: Tekst og font hovedvindue på den afspillede sang

Hej jeg har lige et lille spørgsmål til winamp, håber nogen kan hjælpe!

I hovedvinduet hvor navnet på det sang man spiller kører, der står det med prikker, altså navnet, men når jeg spillet en sang med æøå i så står navnet som en mere tydelig font, og ikke kun som prikker, kan det ændres så man kan se alle sange med den "gode" fremstilling?
Avatar billede Beach Mester
08. juli 2007 - 15:42 #1
Prøv den her->
CTRL+P Vælg Skins, Classic Skins og sæt et flueben i Use skinned font for main window title display (not international title supportet)

//Beach
Avatar billede handbold Nybegynder
08. juli 2007 - 20:43 #2
Virker ikke, så venter gerne på andre svar
Avatar billede handbold Nybegynder
16. juli 2007 - 08:22 #3
Hvis det ikke er forståeligt hvad jg mener, vil jg gerne sende billede så I kan se hvad jeg mener!
Avatar billede Beach Mester
18. juli 2007 - 22:11 #4
Det kunne måske bruges, men sidder PT i Tyskland med en MEGA dårlig forbindelse på den PDA, så kan først selv se billeder når jeg kommer hjem...

//Beach
Avatar billede handbold Nybegynder
19. juli 2007 - 10:48 #5
okay venter til du kommer hjem
Avatar billede Beach Mester
04. november 2007 - 06:02 #6
UPS, en af de glemte sager´... Har du fået løst problemet eller skal vi starte op igen?

//Beach
Avatar billede handbold Nybegynder
05. november 2007 - 14:40 #7
problemet er ikke løst!!! Har fundet ud af at den laver den fine font når der er æ, ø elle rå i navnet der skal vises!!!
Avatar billede Beach Mester
06. november 2007 - 01:16 #8
Kan du ikke i første omgang prøve at afinstalere Winamp fra din maskine og derefter installere den nyeste version.
´Det er vigtigt at du afinstalere (ikke bare sletter) den gamle først da der sikkert ligger nogle data i reg-databasen der ikke er ønsket ved den nye install.

Hvis det ikke virker, kan du så ikke kaste et screenshot på nettet, og evt. sende den fil du spiller ud samtidig.

Så må jeg lige prøve den... Du får lige et screenshot af min skærm her og nu--->
http://www.freestyle.dk/eksperten/images/screenshot_e.JPG
Hvis du i din browser beder den om at vise billedet i 1:1 bør du kunne se at txt i winamp står knivskarpt. Du skal ikke tage dig af at jeg har 2 Windows vinduer. Den ene er kun en virtuel maskine!

//Beach
Avatar billede handbold Nybegynder
09. februar 2008 - 11:15 #9
Har droppet det hele intet virker... så... ellers tak for hjælpen...
Avatar billede Beach Mester
10. februar 2008 - 02:24 #10
Jammen.... det er sgu da i orden.
Elsker et bruge tid på at hjælpe mennesker der "dropper" deres projekter uden forsøg på at afhjælpe problemet når hjælperen ikke har opgivet!!!

//Beach
Avatar billede handbold Nybegynder
10. februar 2008 - 12:16 #11
Okay jeg tager udfordringen op...

Jeg prøver lige igen og ellers sender jeg en mail til idg med screenshots
Avatar billede handbold Nybegynder
10. februar 2008 - 12:34 #12
Kan jeg få en mail at sende et sreenshot til???
Avatar billede Beach Mester
13. februar 2008 - 01:26 #13
Har lagt en adresse i mit ministatment - Søg på min profil:-)

//Beach