Avatar billede handbold Nybegynder
07. juli 2007 - 14:03 Der er 1 løsning

Winamp hovedvindue og tekst

Hej jeg har lige et lille spørgsmål til winamp, håber nogen kan hjælpe!

I hovedvinduet hvor navnet på det sang man spiller kører, der står det med prikker, altså navnet, men når jeg spillet en sang med æøå i så står navnet som en mere tydelig font, og ikke kun som prikker, kan det ændres så man kan se alle sange med den "gode" fremstilling?
Avatar billede handbold Nybegynder
07. juli 2007 - 14:17 #1
Forkert forum er nu flyttet til generelIT - audio