Avatar billede trendt Nybegynder
04. juli 2007 - 11:23 Der er 1 kommentar

Rettigheder og kalenderen i Outlook

Jeg har et lille, muligvis dumt spørgsmål, hvordan gør man følgende:

Giver folk lov til at se indoldet i en kalender (i schedules) men
ikke lov til at åbne emnerne.

Jeg har 3 brugere der er sat rigtigt op men jeg kan ikke finde nogen forskel i opsætning - hverken i outlook eller i AD.

Når man klikker på en af de 3 der er sat rigtig op får man følgende besked: "Connot open the item for this reminder. Unable to open the free/busy information. You do not have sufficient permission to perform this operation on this object. See the folder contact or your system administrator"

Med andre ord er målet at få ovenstående besked frem når man klikker på et emne i en andens kalender.
Avatar billede trendt Nybegynder
28. januar 2009 - 09:52 #1
lukket