Avatar billede rafael_nadal Nybegynder
22. juni 2007 - 20:38 Der er 10 kommentarer

Internetproblemer grundet ny router

Hej

Jeg har lige løbt en ny router (3com OfficeConnect ADSL Wireless 108 Mbps 11g Firewall Router), da nogle i huset gerne vil have trådløst internet. Jeg kører bare internettet gennem et normalt netstik forbundet til routeren.

Da jeg sætter routeren til osv., er der ingen forbindelse til internettet. Jeg prøver at gå ind i Wizard og køre den, men den spørger om en masse ting så som VPI og VCI. Men jeg har ingen anelse om, hvad der er galt.

Den vil bare ikke oprette forbindelse til internettet.

Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede rafael_nadal Nybegynder
22. juni 2007 - 21:57 #1
Hvor ser jeg om jeg har fast IP-adresse? Men det burde da ikke være problemet, for da jeg satte den gamel router til (D-link), virkede den med det samme.
Avatar billede kenp Novice
23. juni 2007 - 10:21 #2
Er det præcis denne du har købt? http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=209159 ellers præcist link tak.

Da hvsi det er den som jeg linker til, så er det et Modem med router m.v. og du kan således ikke bruge den.
Avatar billede rafael_nadal Nybegynder
23. juni 2007 - 11:27 #3
Det er den ja.. Hva vil det sige at jeg ikke kan bruge den??
Avatar billede kenp Novice
23. juni 2007 - 12:20 #4
kommer an på hvem du ar som udbyder..

men sikkert nej.
Avatar billede rafael_nadal Nybegynder
23. juni 2007 - 13:34 #5
Har webspeed.. Kører gennem en anden router nu og så igennem 3com.. Så det du siger passer slet ikke..
Avatar billede kenp Novice
23. juni 2007 - 13:42 #6
jo det gør det..

hvis du skal kunne bruge den så skal den nemlig erstatte det modem du har fra webspeed.
Avatar billede rafael_nadal Nybegynder
29. juni 2007 - 23:48 #7
men hvordan sætter jeg så det internetkabel fra væggen over i 3co modemmet?
Avatar billede kenp Novice
30. juni 2007 - 09:39 #8
som jeg skrev du kan ikke bruge den..
Avatar billede rafael_nadal Nybegynder
02. juli 2007 - 23:29 #9
Sig mig lige hvorfor? Det er jo en router, og ikke et modem!
Avatar billede kenp Novice
03. juli 2007 - 07:12 #10
NÅ du bekræfter det link jeg ligger og siger ja det er den.. det er et MODEM og ROUTER i et.

så må du jo komme med dit link