Avatar billede rafael_nadal Nybegynder
22. juni 2007 - 20:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet problemer grundet ny router

Hej

Jeg har lige løbt en ny router (3com OfficeConnect ADSL Wireless 108 Mbps 11g Firewall Router), da nogle i huset gerne vil have trådløst internet. Jeg kører bare internettet gennem et normalt netstik forbundet til routeren.

Da jeg sætter routeren til osv., er der ingen forbindelse til internettet. Jeg prøver at gå ind i Wizard og køre den, men den spørger om en masse ting så som VPI og VCI. Men jeg har ingen anelse om, hvad der er galt.

Den vil bare ikke oprette forbindelse til internettet.

Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede peet-49 Novice
22. juni 2007 - 21:44 #1
Har du fast ipadresse frigives DNS først efter 1 time.
Avatar billede rafael_nadal Nybegynder
22. juni 2007 - 21:57 #2
Venligst se min anden tråd, den giver flere point.. jeg svarer der
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juni 2007 - 23:35 #3
Så luk dette ved at lave svar og acceptere eget svar :)
Avatar billede rafael_nadal Nybegynder
23. juni 2007 - 02:07 #4
ok
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2007 - 12:49 #5
Marker eget navn og klik på accepter :)